.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی سامانه پيامك کوتاه پليس110درگيلان

سرپرست پليس راه گيلان گفت: سامانه پيامك كوتاه پليس 110 براي گزارش‌هاي مردمي از تخلفات رانندگي در گيلان راه اندازي شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، غلامرضا سيري راه اندازي سامانه پيامك كوتاه 110 در ايام نوروز را سبب رسيدگي سريع به تخلفات رانندگي عنوان كرد و افزود: با اين سامانه تمام مردم پليس يار افتخاري هستند.
وي ادامه داد: با اين سامانه مردم مي‌توانند گزارش تخلفات رانندگي شامل بد رانندگي كردن، سبقت و سرعت غير مجاز و رانندگي در شرايط نامتعادل را بلافاصله از طريق پيامك كوتاه به شماره 110 پليس ارسال كنند و بلافاصله اطلاعات لازم در اختيار پليس راه قرار گرفته و برخورد لازم به عمل مي‌آيد.
سيري اظهار داشت: همچنين مردم مي‌توانند با پليس 110 نيز تماس گرفته و گزارش‌هاي تخلفات رانندگي را ارائه دهند تا به نوعي هميار پليس باشند.
سرپرست پليس راه گيلان در ادامه با اشاره به ميزان تصادفات در استان تصريح كرد: از 25 اسفند تا امروز 39 فقره تصادف در جاده‌هاي بيروني گيلان رخ داد كه 47 نفر مجروح و سه نفر كشته شدند.
وي افزود: در بحث مجروحان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد و در بحث كشته‌ها 100 درصد كاهش داشتيم ضمن اينكه با توجه به سال كبيسه، يك روز از سال قبل اضافه داريم.
سيري خاطر نشان كرد: در اين مدت 85 دستگاه خودروي متخلف كه تخلفات حادثه ساز ايجاد مي‌كردند، توقيف شدند و بالغ بر 2 هزار و 400 مورد از رانندگاني كه سرعت غير مجاز داشتند، برخورد و جريمه شدند.
وي در مورد تعداد ورود مسافر به گيلان بيان داشت: تاكنون 500 هزار خودروي مسافر وارد گيلان شدند كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 31 درصد افزايش داشته است و اين روند همچنان ادامه دارد.
سرپرست پليس راه گيلان با تاكيد بر ضرورت نكات رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي اظهار داشت: ما به عنوان پليس سعي مي‌كنيم تمام جاده‌هاي استان را در سال 88 زير پوشش كامل داشته باشيم و با همكاري بيشتر سازمان‌ها، نهادهاي امداد و نجات و ترافيك براي امن كردن جاده‌ها و كنترل آنها بتوانيم به مردم خدمت كنيم.
سيري گفت: از مردم انتظار تعامل بيشتر با پليس را داريم و از آنها مي‌خواهيم مشكلات را انتقال دهند و براي حفظ جان خود و سرنشينان خودرو به حقوق شهروندي احترام بگذارند.
وي انتقال انتقادها و خواسته‌ها را در امر كاهش تصادفات موثر دانست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.